Kérdése van? Hívjon minket! +36-30/739-0871

Gyakori kérdések

Szállítással kapcsolatos leggyakoribb kérdések (Foxpost), forrás: www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat

Csomagátvétel

1. Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.

2. Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?

5 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. Az 5 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átved a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

3. Hogyan vehetem át a csomagot?

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.

Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról.

Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

4. A címzett helyett más is átveheti a csomagot?

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

5. Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítés esetén?

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 500Ft.

6. Hagy a futár értesítő cédulát sikertelen kézbesítés esetén?

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

7. Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom kifizetni?

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhozszállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

8. Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?

Kérünk ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon tájékoztatunk.

9. Automatánál lehet készpénzzel fizetni?

Nem, a biztonság és nyomonkövethetőség érdekében automatáinknál kizárólag bankkártyával lehet fizetni.

10. Mikor kapom meg a csomagot?

Miután futárunk kivette a csomagot a feladási automatából, 2 munkanapon belül kiszállítjuk azt a célautomatához.

Egyes automatáink bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak) telítettek és csak azokba a rekeszekbe tudunk csomagot behelyezni, amelyekből a címzettek már átvették a csomagjaikat, ezért ezekbe az automatákba esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő.

Házhoz küldés esetén általában 2-3 munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából.

Csomagjainkra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállalunk.

Csomagvisszaküldés

Webáruházból rendeltem FOXPOST automatába, de nem tetszik a termék. Hogyan küldhetem vissza?

Sétálj vissza az automatához, ahol korábban átvetted a küldeményt. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be egyedi nyitókódodat, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját. Részedről ennyi – a többiről mi gondoskodunk! Fontos: A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek, 14 napon belül történő ingyenes visszakül désére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható! Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést. Mindig tájékozódj az adott webshop áru visszaküldéssel kapcsolatos szabályairól!

Utánvéttel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok vannak utánvét esetén?

Az utánvét összegét automatáinknál bankkártyával, házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett.